Karel Santral Kavacık Yetkili Satıcı ve Servisi



Kavacık bölgesi için yetkili Karel Santral servisi. Santral satış servis ve Montaj hizmetleri konusunda Sesal Telekom Kavacık Karel servisinden destek alabilirsiniz.

Kavacık KAREL

Sesal Telekom

1988 yılından bu yana Karel Santral sistemlerine yetkili satıcı ve servis olarak hizmet veren Sesal Telekom Kavacık bölgesinde de müşterilerine titizlik ile çözüm ortağı olmaya devam etmektedir.

Satış projelerinde; yerinde ücretsiz keşif hizmeti ile durum değerlendirmesi yapılmakta, en doğru sistemi en uygun fiyata, en verimli şekilde kullanılacak şekilde konfigüre ederek, uzun yıllar müşterilerimizin haberleşme ihtiyaçlarına çözüm üretecek sistem, alternatifli birkaç opsiyon ile teklif edilmektedir. Yapılan sunum ve demo ile kurulumdan önce nasıl bir sistem çalışacağı uygulamalı olarak gösterilmektedir. Projeye yapılan öneriler ile ileride karşılaşılması muhtemel ihtiyaçlar önceden belirlenerek yapılan yatırıma maaliyet avantajı sağlanmaktadır.

Karel Kavacık Servisi

Servis ve Bakım Hizmetlerinde; ihbar şirketimize geldiği anda müşteri hizmetleri personelimiz tarafından telefon da detaylı şekilde dinlenmekte, arızanın sebebi tespit edilmeye çalışılmaktadır. Santralın çevresel etkenlerden dolayı arızalanması çok muhtemel olduğundan, ( Telekom Gibi ) böyle bir durum var ise öncelikle onların çözüme kavuşturulmasını sağlanmakta, santralın kendisi ile ilgili bir sorun tespit edilirse telefon desteği ile çözüm aranmakta, gerektiğinde sisteme uzaktan bağlantı ile sorun giderilmeye çalışılmaktadır.

Kavacık Santral Servisi

Tüm bunlara rağmen sorun çözülmezse önceden fiyatı verilerek; yerinde hizmet için servis kayıdı açılmakta ve müşterilerimiz ödeyeceği tutarı bilmektedir. Acil servis hizmetimiz sayesinde çok daha öncelikli ve çok kısa zamanda servis hizmeti alınması mümkündür. ''Kavacık Karel Telefon santral servisi'' Gerekli yedek parça şirketimiz stoklarında sürekli tutulmakta, gerektiğinde de çok hızlı müdahale edilebilmektedir. Servis bakım anlaşmaları ile sisteminiz sürekli sağlıklı çalışacak şekilde periyodik bakımı yapılmaktadır.

  • Çalışan tüm teknik personelimiz en az 5 yıl sistem tecrübesine sahip; heryıl sertifikaları güncellenmiş gerektiğinde mühendislik seviyesinde hizmet verebilecek teknisyenlerimiz ile sistemlere müdahale etmekteyiz.
  • Verilen servis hizmetleri aynı arıza için 3 ay garanti altında, yedek parça 6 ay garanti altındadır. Daha sonra gerektiğinde verilecek garanti süresince hizmetlerden herhangi bir bedel talep edilmemektedir.
  • Müşterilerimizin isteklerine tecrübemiz ile kolay çözüm olmaktayız. Yetkili servis ve satıcı olmanın verdiği gücü müşterilerimizile paylaşmaktayız.
  • Unutmayın santral almak bir defa ya mahsus değildir. Aslında hizmet satın almakdır. Satıştan sonraki süreçte verilecek destek daha değerlidir. Santral sistemleri fişe tak çalıştır sistemler değildir. Montajı bakımı servis hizmetleri konusunda uzman kişiler tarafından yapılmalıdır.

Kavacık Telefon Santralı Servisi olarak verdiğimiz Hizmetler

  • Karel Telefon Santralı Servisi Satışı
  • Telesis Telefon Santralı Servisi Satışı
  • IP Santral Satışı, Montajı ve Bakım Hizmetleri
  • Santral Bakım ve Teknik servis Hizmetleri
  • Demontaj ve Montaj işlemleri
  • Alt Yapı Kablolama, Bakım ve Tamirat işleri
  • IP Telefon Kurulumu, VOIP sistemleri Gateway ler
  • IP Santral Kurulumları
  • Merkez Uzak Ofis Santral Haberleşme işleri
  • Alternatif Operatör Hizmetleri
  • Sesli Yanıt Sistemleri
  • Profesyonel Stüdyo Seslendirme
  • Özel Bekletme müziği
  • GSM Terminalleri satışı ve Montajı
  • Network Kablolama Switch Firewall İşleri
  • Kamera Sistemleri
  • ÜCRETSİZ Danışmanlık Hizmetleri
  • ÜCRETSİZ Yerinde Keşif Hizmeti
  • Kart Tamiri

Satış ve Servis Hizmetleri

  • Şirketimizden alacağınız ürünler 2 yıl GARANTİLİDİR. Montajı şirketimiz tarafından yapıldığında garantiniz bozulmaz.
  • Satışını yaptığımız ürünlere 2 yıl ücretsiz garantili hizmet verilir.
  • Teknik servis hizmeti verdiğimiz sistemler garantisi yok ise 6 ay Teknik servis Garantisi altındadır.
  • Şirketimiz Acil Servis hizmeti ile 2 saat içinde normal servis çağrlarına ise en geç 24 saat içinde müdahale etmektdir.
  • Yedek parça desteği yetkili servis olmamız sebebi ile sürekli stoklarımızdadır.
  • Teknik Servis Hizmetleri

  • Arıza İhbarları ön büroda müşteri temsilcilerimiz tarafından karşılanır. Telefon desteği ile çözüm aranır.
  • Müşterilerimize bilgisayar ile uzaktan bağlantı yapılarak yerinde müdahale gerektirmeyen sorunlar ÜCRETSİZ çözülür.
  • Acil Arızalara; şirketimiz acil servis hizmeti ile (servis bedeli farklıdır) 2 saat içinde müdahale edilir.
  • Normal sorunlar için teknik personelimiz 24 saat içinde müdahale etmektedir.
  • Yedek parça ve arızalı ürünler, kart tamiri ve değişimi mümkün olduğunca hızlı temin edilmektedir.
markalar
Mithatpaşa Cad. Çakmak İş Merkezi No: 116 Kat: 2 Ümraniye - İstanbul | 0216 335 22 22
Copyright © 2004-2017 Sesal Telekom - Tüm Hakları Saklıdır.