Üsküdar Karel Santral Servisi



karel santral üsküdar Faaliyet alanındaki yenilikleri takip edip bunlardan müşterilerimizin haberdar edilmesi ve faydalanmasını sağlamak en önemli önceliklerimizdendir. Firmamız Karel Santral Üsküdar sistemlerine satış ve teknik servis hizmeti vermektedir. Araya Girme Sonrasında İlk Görüşmeyi Sonlandırma
(0):
Bu özelliği meşgul bir abonenin arasına girdikten sonra, bu abonenin yapmakta
olduğu ilk görüşmeyi sonlandırmak için kullanabilirsiniz.
Görüşmeyi sonlandırmak için:
0 Araya girdikten sonra başladığınız görüşme sürerken 0 tuşlayın
E Daha önce arasına girmiş olduğunuz aboneyle görüşmeye devam edin.
Notlar:
Bu özelliği kullanabilmeniz için gerekli araya girme yetkinizin verilmiş olması gerekir.
Meşgulde Bekleme:
Aradığınız abone, ya da seçerek çıkmak istediğiniz dış hat meşgul ise telefonu
kapatmayarak bekleyebilirsiniz. Abonenin ya da dış hattın meşguliyeti bittiğinde dış
hat çevir sesini veya aradığınız abonenin çalıyor sesini duyarsınız. Harici numarayı
çevirebilir veya aradığınız abone açtığında görüşme yapabilirsiniz. Aradığınız abone
"Camp-on Yapılamaz Abone" olarak seçilmiş ise meşguliyeti sona erdiğinde düz
çevir tonu alırsınız.
32
Sıraya Girme (81):
Aradığınız abone, abone grubu veya çıkmak istediğiniz dış hat meşgul ise ya da
cevap vermiyor ise sıraya girme servisini kullanarak hat uygun olduğunda
sisteminizin size haber vermesini sağlayabilirsiniz.
Sıraya girmek için:
81 Meşgul sesi aldığınızda ya da aradığınız abone çalıyorken 81
tuşlayın
G Ahizeyi yerine koyun
Dış hat boşaldığında ya da cevap vermeyen abone telefonu ilk defa kullanıp
kapattığında telefonunuz çalar ve açtığınızda otomatik olarak dış hat çevir sesini
veya aradığınız abonenin çalıyor sesini duyarsınız. Harici numarayı çevirebilir veya
aradığınız abone açtığında görüşme yapabilirsiniz.
İptali için:
H Ahizeyi kaldırın ve dahili çevir sesini dinleyin
81 81 tuşlayın
g Ahizeyi yerine koyun
Notlar:
1. Sıraya girme özelliğini kullanabilmeniz için ComSer'den yetkilendirilmeniz
gerekir.
2. IP aboneler yetkilendirildikleri takdirde Sıraya Girme servisini kullanabilirler.
3. Sıraya giren abone, gelen sıra çağrısını cevaplamadığı sürece sıra işlemi iptal
edilemez.
4. Sıraya giren abone, sıra çağrısını cevaplamaz ise ekranında cevapsız çağrı
mesajı kalır.
5. Sayısal bir abone sıraya girer ve sonra sistem yeniden başlatılırsa sıraya girme
işlemi iptal olur ancak ekranında "Sırada" mesajı kalmaya devam eder.
NOT: NT32I model IP telefon seti, meşgul bir aboneyi a.

Firmamız telefon santralları satışı, montajı ve satış sonrası teknik servis hizmeti vermektedir. Montaj esnasında ve daha sonradan ihtiyaç duyulan kablolama teknisyenlerimiz tarafından titizlikle yapılmaktadır.

Firmamız danışmanlık, projelendirme, telefon ile uzaktan destek ve gerekirse sistemi uzaktan programlama hizmetlerini ÜCRETSİZ vermektedir. Gerektiğinde müşterilerimiz adına Türk Telekom'da yapılması gereken işlemleri Karel servis üsküdar vekaleten yapmaktadır.

markalar
Mithatpaşa Cad. Çakmak İş Merkezi No: 116 Kat: 2 Ümraniye - İstanbul | 0216 335 22 22
Copyright © 2004-2015 Sesal Telekom - Tüm Hakları Saklıdır.