Karel Ms38c Santral

Karel MS38C Telefon Santralı – 4 dış hat, 8 iç hat CALLER ID + SMS

4 dış hat ve 8 dahili kullanıcı kapasitesine sahip telefon santralı.

Bu ürünle birlikte şunları da satın alabilirsiniz;
– Operatör telefon seti
– Robot operatör
– Profesyonel seslendirme
– Masa tipi telefon
– Telsiz telefon

ÖZET

MS38C
– Arayanın numarasını veya ismini çağrı tanıyıcılı (Caller ID) telefondan görüntüleyebilme. (Türk Telekom’un desteklediği hatlarda)
– Sabit hattan, uyumlu telefonlara kısa mesaj (SMS) gönderme/alma. (Türk Telekom’un desteklediği hatlarda)
– En ucuz tarifeye yönlendirme (LCR) Robot operatör ve sesli mesaj kutusu ile telefon operatörünü meşgul etmeden abonelere doğrudan ulaşma ve mesaj bırakabilme (opsiyonel)
– Net-CM raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme (opsiyonel)
– Net-Konsol (CTI) yazılımı ile kullanıcının telefon üzerinden numara tuşlayarak yaptığı işlemleri bilgisayar ekranından da izleyebilmesiyle birçok santral özelliğinin hızlı ve etkin kullanımı (opsiyonel)
– Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme (opsiyonel)
– Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme (opsiyonel)

DETAYLAR

Kullanım Özellikleri:
– Araya girme
– Bekletme müziği
– Çağrı aktarma
– Çağrı yönlendirme (Dahili veya harici)
– Dış hat – dış hat bağlama
– Dış hat yetki sınırlaması
– Direkt hat
– Enerji kesilmelerinde doğrudan aboneye bağlantı
– Esnek gece servisi
– Faks yönlendirici
– Gerçek ücretlendirme
– Harici müzik girişi
– Hatırlatma servisi
– İç/dış hat gruplama
– Kapı açma
– Konferans
– Ortak ve özel hafıza
– Otomatik arama
– Otomatik dış hat kontrolü
– Programlanabilir dış hat görüşme süresi
– Rahatsız edilmeme
– Seçerek hat alma
– Sıraya girme (İç/dış hat)
– Son numara tekrarı
– Şifreli kilitleme
– Uzaktan programlama
– Acil hat
– Gecikmeli acil hat
– Dış hat otomatik cevaplama
– Doğrudan dahili aboneye erişim
– Meşgul aboneyi uyarma
– Seri aktarma

ÇÖZÜMLER

– Raporlama yazılımı ile telefon trafiğinin ücret ve sürelerine ilişkin bilgilerin bilgisayar monitöründen takibi sayesinde, daha verimli ve ekonomik haberleşme

– Diyafon ünitesi ile işyerindeki tüm telefonlardan dış kapı ile görüşebilme ve telefonu tuşlayarak kapı açabilme

– Özel telefon seti ile santralın zengin özelliklerini tek bir tuşla kullanabilme

Karel Ms38c Santral
Etiketlendi: