Karel Santral Yönlendirme

Karel Santral Cep Telefonuna Yönlendirme

 
Karel santral yönlendirmeKarel santrali 3 farklı yöntemle cep telefonunuza, sabit hattınıza veya şehir dışı herhangi bir numaraya yönlendirebilirsiniz.
Santralin yönlendirme özelliğini kullanarak yönlendirme yapmak için en az iki hattın santrala bağlı olması gerekmektedir.
1-  Santral kodları ile yönlendirme ( Aşağıda detaylı açıklanmıştır. )
2-  Hattınızın ayarlarını kullanarak yönlendirme. ( Aşağıda detaylı açıklanmıştır. )
3-  Müşteri hizmetleri vasıtası ile yönlendirme. ( Hizmet aldığınız operatör müşteri hizmetlerini arayarak uzaktan yaptırabilirsiniz. Sizin adınıza uzaktan yapacaklardır. )
Aşağıda anlatacağımız yönlendirme Karel’ in ms26c,ms26IP, ms38s, ms38c, ms48, ms48s, ms48c, ms48IP ve ms128 modelleri için geçerlidir. Santral modeliniz duvardaki santral kutusu üzerinde yazmaktadır. Ayrıca sekreter masasında op50, op48 veya ft10 model konsol telefonu kullanıyorsanız santraliniz yukarıdaki modelden birisidir ve programı kullanabilirsiniz. Programlama 11 no lu dahili numaradan yapılmalıdır. Santral modeliniz bunlardan birisi değil ise yetkili servis tarafından PC ile bağlanıp özel program yapılarak yönlendirilmektedir. Aşağıdaki programlama çalışmayacaktır.

Karel Ms26c Santral Cep Telefonuna yönlendirme. ( Ms26IP modeli içinde Geçerlidir. )

Yönlendirmeyi devreye almadan önce santrala yönlenecek telefon numaralarını tanımlamak gerekir. Tanımlama işlemi konsol telefonundan eğer konsol yok ise 11 no’lu telefondan yapılmaktadır.
–  877 777 tuşlayıp çevir sesi gelmesini bekleyin.
– Çevir sesi duyuyorken 835 01 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 01 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 02 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 02 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 877 778 tuşlayın. Sisteme yönlenecek numaralar tanımlanmış oldu..
– Tanımlama işlemini yönlenecek numara değişene kadar tekrar yapmaya gerek yoktur.
Yönlendirmeyi devreye alma ve iptal etme;
 
– Bundan sonra her ofis dışına çıkarken Yönlendirmeyi aktif etmek için  879 tuşlamak yeterlidir.
– Ofise dönünce de iptal etmek için 878 tuşlamak yeterlidir.

Karel Ms38c Santral Cep Telefonuna yönlendirme. ( Ms38s modeli içinde Geçerlidir. )

Yönlendirmeyi devreye almadan önce santrala yönlenecek telefon numaralarını tanımlamak gerekir. Tanımlama işlemi konsol telefonundan eğer konsol yok ise 11 no’lu telefondan yapılmaktadır.
–  877 777 tuşlayıp çevir sesi gelmesini bekleyin.
– Çevir sesi duyuyorken 835 01 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 01 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 02 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 02 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 03 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 03 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 04 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 04 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 877 778 tuşlayın. Sisteme yönlenecek numaralar tanımlanmış oldu..
– Tanımlama işlemini yönlenecek numara değişene kadar tekrar yapmaya gerek yoktur.
Yönlendirmeyi devreye alma ve iptal etme;
 
– Bundan sonra her ofis dışına çıkarken Yönlendirmeyi aktif etmek için  879 tuşlamak yeterlidir.
– Ofise dönünce de iptal etmek için 878 tuşlamak yeterlidir.
– Çevir sesi duyuyorken 835 01 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 01 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
 
– Çevir sesi duyuyorken 835 01 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 01 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
 

Karel Ms48c Santral Cep Telefonuna yönlendirme. ( Ms48, Ms48s, Ms48IP modeli içinde Geçerlidir. )

Yönlendirmeyi devreye almadan önce santrala yönlenecek telefon numaralarını tanımlamak gerekir. Tanımlama işlemi konsol telefonundan eğer konsol yok ise 11 no’lu telefondan yapılmaktadır.
–  877 777 tuşlayıp çevir sesi gelmesini bekleyin.
– Çevir sesi duyuyorken 835 01 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 01 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 02 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 02 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 03 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 03 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 835 04 cep no * tuşlayın. ( örnek:835 04 0532 1234567* ) (Not: yıldız tuşuna (*) 1 sn basılı tutunuz )
– Çevir sesi duyuyorken 877 778 tuşlayın. Sisteme yönlenecek numaralar tanımlanmış oldu..
– Tanımlama işlemini yönlenecek numara değişene kadar tekrar yapmaya gerek yoktur.
Yönlendirmeyi devreye alma ve iptal etme;
 
– Bundan sonra her ofis dışına çıkarken Yönlendirmeyi aktif etmek için  879 tuşlamak yeterlidir.
– Ofise dönünce de iptal etmek için 878 tuşlamak yeterlidir.

Hattınızın Ayarlarını Kullanarak Yönlendirme.

Karel santralin elektrik fişini sökünüz. Santralin enerjisi kesilince hatlarınız 11 – 12- 13- 14 nolu masalarda otomatik olarak direk hat olacaktır. Telekom un yönlendirme kodları ile yönlendirme yapabilirsiniz.
  • Dahili 11 i açıp çevir sesi duyuyorken *21*0532 123 45 67 # tuşlayınız.
  • Dahili 12 yi açıp çevir sesi duyuyorken *21*0532 123 45 67 # tuşlayınız.
  •  Dahili 13 ü açıp çevir sesi duyuyorken *21*0532 123 45 67 # tuşlayınız.
  • Dahili 14 ü açıp çevir sesi duyuyorken *21*0532 123 45 67 # tuşlayınız.
  • – İPTALİ İÇİN: yukarıdaki Aynı işlemi yapıp sadece #21# Tuşlayınız.

Karel Santral Servisi Hizmet Bölgelerimiz

Karel Santral Yönlendirme