Karel & Telesis Yetkili Satıcı ve Servis Anadolu Yakası Ana Bayi

Ümraniye Karel Servisi

Sesal Telekom Karel & Telesis Santral Ümraniye Yetkili Servisidir

Yetkili Servis Çağır:
0216 335 22 22 0216 335 22 22

Arayın, Ümraniye bölgesindeki Karel & Telesis santral arızanıza ücretsiz telefon desteği ve gerekirse alanında uzman Karel & Telesis sertifikalı teknisyenlerimiz, yetkili servis kalite ve garantisi ile profesyonel çözüm üretelim.

Karel

Servis talep formu

Numaranızı bırakın, sizi arayalım

    Karel Yetkili Servis Belgesi

    Karel Yetki Belgesi
    Yetkili Servis

    Sesal Telekom Karel Yetkili Servisidir. Yetkili servis belgemizi görüntüleyebilirsiniz.

    Garantili Hizmet

    Alacağınız servis hizmeti 6 ay Ümraniye Karel Yetkili Servisi garantisi altındadır.

    Ücretsiz Destek

    Karel Santral arızalarında bizi arayarak teknik destek alabilirsiniz.

    Sabit Fiyat Garantisi

    Yetkili servis güvencesiyle ödeyeceğiniz tutarı telefonda öğrenebilir, sürpriz fiyatla karşılaşmazsınız.

    Orijinal Yedek Parça

    Santralinizin uzun ömürlü olması için servisimizde sadece orijinal yedek parça kullanılmaktadır.

    Sertifikalı Teknik Ekip

    Alanında uzman Karel sertifikalı teknisyenler ile profesyonel çözümler.

    Ümraniye Karel Servisi

    Şirketimiz Karel Santral Yetkili servisi olarak 2005 yılından bu yana “en kaliteli hizmeti en uygun fiyata” sunmak politikası ile müşterilerimize Karel Santral ürünlerinin satışı ve servis hizmetini vermektedir.

    Ümraniye Karel Yetkili Servisi, Karel markalı telefon santralleri ve diğer iletişim sistemlerinin kurulum, bakım ve onarım hizmetlerini sunmaktadır. Servis, Ümraniye’de bulunan merkez ofisine ve İstanbul’un diğer ilçelerinde bulunan teknik ekipe sahiptir.

    Servis, Karel ürünleri hakkında deneyimli ve uzman teknik kadroya sahiptir. Şirketimiz, Karel ürünlerinin kurulum, bakım ve onarım işlemlerini hızlı ve kaliteli bir şekilde gerçekleştirmektedir.

    Ümraniye Karel Yetkili Servisi, Karel ürünleri ile ilgili tüm soru ve talepleriniz için 7/24 hizmet vermektedir. Servise 0216 335 22 22 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    Ümraniye Karel Yetkili Servisi, Karel ürünlerini kullanan tüm müşterilerine kaliteli ve güvenilir hizmet sunmaktadır. Servis, Karel ürünlerinin en iyi şekilde çalışmasını sağlamak ve müşterilerinin memnuniyetini sağlamak için çalışmaktadır.

    Karel santral servis hizmetlerinde ise:

    Ümraniye Armağanevler Mahallesi’nde bulunan merkez ofisimizden en hızlı ve ekonomik Karel teknik servis hizmetlerini sağlamaya çalışıyoruz.

    Şerifali, Esenşehir, Esenevler, Tatlısu, Mehmet Akif, Yenişehir, Dudullu gibi Ümraniye’nin tüm mahallelerine verilen servis hizmetlerinin yanı sıra İmes Sanayi Sitesi, Des Sanayi Sitesi, Keyap, Kadosan, Dudullu Organize sanayi bölgelerine her biri Karel eğitim sertifkasına sahip teknik servis personelimizle aynı gün verilen Karel servis hizmetlerini garantili olarak yetkili servis kalite ve güvencesi ile sağlıyoruz.

    Kullanılan Orijinal yedek parçalar ile cihazların uzun ömürlü olmasını, program desteği ile sistemlerin müşterilerimiz tarafından tam kapasite verimli kullanılmasını sağlıyoruz. Çıkacak sorunları ön görerek arıza oluşmadan önlenmesini sağlıyoruz.

    Ümraniye Karel Santral Servisi Çalışma Alanları

    • IP veya Analog Telefon Santrali Satış ve Servis Hizmetleri
    • IP ve Analog Kablolu ve kablosuz telefon makinaları satışı
    • Sanal (Bulut) Santral sistemleri satış servis ve kurulumu
    • Çağrı merkezi (Callcenter) kurulumu ve servis hizmetleri
    • Santral karşılama mesajları, robot operatör, çağrı kayıt, ses kayıt sistemleri kurulumu
    • CCTV güvenlik kamera sistemleri satışı ve montajı
    • Network altyapı kurulumu ve teknik servis desteği gibi haberleşme alanında duyacağınız bir çok alanda Ümraniye Karel yetkili servisi sorumluluğu ve garantisi ile kalıcı çözümler sunmaktayız.

    Ümraniye Karel Yetkili Servis Hizmet Süreleri

    Şirket merkezimiz Ümraniye olması sebebi ile Karel Santral sistemleri, call center, bulut santral gibi tüm ürünlerine aynı gün içinde satış ve servis desteği sağlayabiliyoruz. Tamamen çalışmayan Karel Santral sistemlerine öncelik tanıyarak hızlı müdahalede bulunuyoruz. Şirketin genel haberleşmesini etkilemeyen arızalar ise rutin servis programına alınıp aynı gün içinde çözüm üretiyoruz.

    İhtiyaç duyulan Karel Santral yedek parçalarını ise sürekli stoklarda tutarak en kısa zamanda Ümraniye’de servis ihtiyacı duyan müşterilerimizin kullanımına sunuyoruz.

    Servis Ücretleri

    Karel Santral servis ve işçilik ücretlerinin belirlenmesinde genelde kullanılan Karel santral modeli, müşterimizin lokasyonu, arızanın büyüklüğü, ne kadar saat/süre müşteride çalışılacağı gibi kriterler etkili olmaktadır. Karel’in en küçük santral modeli olan 6 kullanıcılı santralda geçirelecek servis zamanı ile 350 kullanıcılı santral sisteminde geçirilecek servis zamanı farklılık göstermektedir.

    Telefonda müşterimize yaklaşık bir fiyat vererek arıza ücret tespiti yapabilmekteyiz. Birkaç soru ile bu cevaplara ulaşabilmekteyiz. Müşterimizin fahiş fiyatlarla karşılamasının önüne geçmekteyiz.