Kavacık Karel Servisi

Kavacık Karel Santral Servisi

Ümraniye Karel Servisi1988 yılından bu yana Karel Santral sistemlerine yetkili satıcı ve servis olarak hizmet veren Sesal Telekom Kavacık Karel servisi olarak bölgesinde de müşterilerine titizlik ile çözüm ortağı olmaya devam etmektedir. Telefon Santrali Satış projelerinde; yerinde ücretsiz keşif hizmeti ile durum değerlendirmesi yapılmakta, en doğru sistemi en uygun fiyata, en verimli şekilde kullanılacak şekilde konfigüre ederek, uzun yıllar müşterilerimizin haberleşme ihtiyaçlarına çözüm üretecek sistem, alternatifli birkaç opsiyon ile teklif edilmektedir. Yapılan sunum ve demo ile kurulumdan önce nasıl bir sistem çalışacağı uygulamalı olarak gösterilmektedir. Projeye yapılan öneriler ile ileride karşılaşılması muhtemel ihtiyaçlar önceden belirlenerek yapılan yatırıma maliyet avantajı sağlanmaktadır. Kavacık  Karel Santral Servisi. Karel ANA Bayii.. En uygun Karel santral Fiyatları, IP Santral satış, servis, montaj hizmetleri, Ataşehir, Tuzla, Gebze, Ümraniye, Kadıköy, Sultanbeyli, Üsküdar, Beykoz, Maltepe, Kartal, Pendik, Çekmeköy, İlçelerine de Karel Yetkili servisi olarak hizmet verebilmektedir.

Hemen Servis Çağır
0216 335 2222
Sesal Telekom bina

Sesal Telekom
Haberleşme Sistemleri San. Tic.

Telefon: 0216 335 2222 pbx
E-posta: info@sesal.com.tr

Ataşehir Bölgesi: 0216 335 56 65
Kadıköy Bölgesi: 0216 461 81 61
Tuzla Bölgesi: 0216 232 22 23


Santralinizde aşağıdaki sorunlardan birini mi yaşıyorsunuz?

9’dan Hat Alamıyorum

Çözümü;

Karel santraller firmalar için PBX özelliğini destekleyecek şekilde üretilmiştir. Aynı anda hat sayınıza göre bir çok kişi 9 tuşuna basarak bu hatlara erişip dış arama yapılır. Bu hatların bazılarında arıza olması durumunda 9 tuşlandığında çevir sesi gelmez ve arama gerçekleşmez. Diğer bir ihtimal ise 9 tuşlandığında sistem yetkiliniz dış arama yapma yetkinizi kısıtlamış olmasıdır. Bu durumda 9 tuşlandığında meşgul tonu alınır. Sistem yetkilisi abone tarafından dış arama yetki seviyesi verilerek abonenin dış arama yapması sağlanır. Telefon santralinize 9 ile çıkış yapabilecek hatların sayısı kadar kişi 9 ile aynı anda dış arama yapar, eğer yetkiniz var ise 9 tuşladığınızda yine meşgul tonu alıyorsanız dış arama yapılan hatlar o an meşguldür. Görüşme yapılan hatların meşguliyetinin bitmesini bekleyip arama yapabilirsin.

9’dan Ara Sıra Hat Alamıyorum

Çözümü;

Karel santrallerde dış hat alma kodu 9 olarak tanımlanmıştır. Dışarıya yapılan her çağrı için aranacak telefon numarasından önce 9 tuşlanır ve santralden dış arama için bir hat alınır. Bazı durumlarda her tuşlamada arama gerçekleşmez. Santrale bağlı olan hatlardan bir ve bir kaç tanesi arızaya geçmiş olabilir. Bu durumda arıza için servis saglayıcıdan destek alınmalıdır.Bina içi tesisat kabloları kontrol edilmelidir. Santrale kadar dış hatların çevir sesi kontrol edilmelidir. Dış hattınızın santrale bağlı olduğu port arızalı olabilir. Yetkili servisinizden destek almanız gerekmektedir. Dış hatlarınızın sayısı az, kullanan kişi sayısı çok ise hatlarınız yetmiyor olabilir. Bu durumda 9 tuşlandığında meşgul tonu alınır. Sorunun giderilmesi için ihtiyaca göre hat sayısı artırılmalı ve tesisat kablonuzun hat artırımı işlemini karşılayıp karşılamayacağı ilave tesisat gereksinimi kontrol edilmelidir.

 Servis İhtiyacının Tespit Edilmesi

Servis ve Bakım Hizmetlerinde; ihbar şirketimize geldiği anda müşteri hizmetleri personelimiz tarafından telefon da detaylı şekilde dinlenmekte, arızanın sebebi tespit edilmeye çalışılmaktadır. Santralın çevresel etkenlerden dolayı arızalanması çok muhtemel olduğundan, ( Telekom Gibi ) böyle bir durum var ise öncelikle onların çözüme kavuşturulmasını sağlanmakta, santralın kendisi ile ilgili bir sorun tespit edilirse telefon desteği ile çözüm aranmakta, gerektiğinde sisteme uzaktan bağlantı ile sorun giderilmeye çalışılmaktadır.

 Servis Kaydının Açılması

Tüm bunlara rağmen sorun çözülmezse önceden fiyatı verilerek; yerinde hizmet için servis kayıdı açılmakta ve müşterilerimiz ödeyeceği tutarı bilmektedir. Acil servis hizmetimiz sayesinde çok daha öncelikli ve çok kısa zamanda servis hizmeti alınması mümkündür. ”Kavacık Karel servisi” olarak gerekli yedek parça şirketimiz stoklarında sürekli tutulmakta, gerektiğinde de çok hızlı müdahale edilebilmektedir. Servis bakım anlaşmaları ile sisteminiz sürekli sağlıklı çalışacak şekilde periyodik bakımı yapılmaktadır.

  • Çalışan tüm teknik personelimiz en az 5 yıl sistem tecrübesine sahip; heryıl sertifikaları güncellenmiş gerektiğinde mühendislik seviyesinde hizmet verebilecek teknisyenlerimiz ile sistemlere müdahale etmekteyiz.
  • Verilen servis hizmetleri aynı arıza için 3 ay garanti altında, yedek parça 6 ay garanti altındadır. Daha sonra gerektiğinde verilecek garanti süresince hizmetlerden herhangi bir bedel talep edilmemektedir.
  • Müşterilerimizin isteklerine tecrübemiz ile kolay çözüm olmaktayız. Yetkili servis ve satıcı olmanın verdiği gücü müşterilerimizile paylaşmaktayız.
  • Unutmayın santral almak bir defa ya mahsus değildir. Aslında hizmet satın almakdır. Satıştan sonraki süreçte verilecek destek daha değerlidir. Santral sistemleri fişe tak çalıştır sistemler değildir. Montajı bakımı servis hizmetleri konusunda uzman kişiler tarafından yapılmalıdır.
Kavacık Karel Servisi

Hizmetlerimiz

  • – Karel Telefon Santralı Servisi Satışı
  • – Telesis Telefon Santralı Servisi Satışı
  • – IP Santral Satışı, Montajı ve Bakım Hizmetleri
  • – Santral Bakım ve Teknik servis Hizmetleri
  • – De montaj ve Montaj işlemleri
  • – Alt Yaliı Kablolama, Bakım ve Tamirat işleri
  • – IP Telefon Kurulumu, VOIP sistemleri Gateway ler
  • – IP Santral Kurulumları
  • – Merkez Uzak Ofis Santral Haberleşme işleri
  • – Alternatif Olieratör Hizmetleri
  • – Sesli Yanıt Sistemleri
  • – Profesyonel Stüdyo Seslendirme
  • – Özel Bekletme müziği
  • – GSM Terminalleri satışı ve Montajı
  • – Network Kablolama Switch Firewall İşleri
  • – Kamera Sistemleri
  • – ÜCRETSİZ Danışmanlık Hizmetleri
  • – ÜCRETSİZ Yerinde Keşif Hizmeti
  • – Kart Tamiri

Satış ve Servis Hizmetleri

  • – Şirketimizden alacağınız ürünler 2 yıl GARANTİLİDİR. Montajı şirketimiz tarafından yapıldığında garantiniz bozulmaz.
  • – Yetkili satıcı ve servisten aldığınız ürün ve hizmetler Garanti altındadır. Şirketimiz Karel, Telesis Santral Ataşehir ve Anadolu Yakası Yetkili Satıcı ve Servisidir.
  • – Satışını yaptığımız ürünlere 2 yıl ücretsiz garantili hizmet verilir.
  • – Teknik servis hizmeti verdiğimiz sistemler garantisi yok ise 6 ay Teknik servis Garantisi altındadır.
  • – Şirketimiz Acil Servis hizmeti ile 2 saat içinde normal servis çağrılarına ise en geç 24 saat içinde müdahale etmektedir.
  • – Yedek parça desteği yetkili servis olmamız sebebi ile sürekli stoklarımızda dır.

Teknik Servis Hizmetleri

  • – Arıza İhbarları ön büroda müşteri temsilcilerimiz tarafından karşılanır. Telefon desteği ile çözüm aranır.
  • – Müşterilerimize bilgisayar ile uzaktan bağlantı yapılarak yerinde müdahale gerektirmeyen sorunlar ÜCRETSİZ çözülür.
  • – Acil Arızalara; şirketimiz acil servis hizmeti ile (servis bedeli farklıdır) 2 saat içinde müdahale edilir.
  • – Normal sorunlar için teknik personelimiz 24 saat içinde müdahale etmektedir.
  • – Yedek parça ve arızalı ürünler, kart tamiri ve değişimi mümkün olduğunca hızlı temin edilmektedir.

Şunu daha büyük bir haritada görüntüle: Sesal Telekom