Sultanbeyli Karel Santral

Sultanbeyli Karel Santral Servisi

Sultanbeyli Karel

İstanbul’un Anadolu yakasında gelişmekte olan Sultanbeyli ilçemiz Karel santral sistemlerini yoğun olarak kullanmakta olan bir ilçemizdir. henüz alt yapı yeteri kadar gelişmediğinden haberleşme anlamında bazı sorunlar yaşanmaktadır. Bu sorunlar dan bir tanesi ise dışarıdan aranıyorum telefon direkt çalmakta santralimizin sesli yanıt sistemi yani robot operatör karşılamıyor şeklindedir.

Hemen Servis Çağır
0216 335 2222
Sesal Telekom bina

Sesal Telekom
Haberleşme Sistemleri San. Tic.

Telefon: 0216 335 2222 pbx
E-posta: info@sesal.com.tr

Ataşehir Bölgesi: 0216 335 56 65
Kadıköy Bölgesi: 0216 461 81 61
Tuzla Bölgesi: 0216 232 22 23


Santralinizde aşağıdaki sorunlardan birini mi yaşıyorsunuz?

Robot Operatör Karşılama Anonsu Çalışmıyor

Çözümü;

Sekreter telefonu direkt çalmakta robot operatör direkt aktarım yapmamaktadır. Santralin elektriği kesilip geldiğinde karşılaştığımız olan bu arızayı Karel santral servisi olarak program ile çözebilmekteyiz. 8741 program kodunu ana telefondan tuşlarsanız sorun çözülecektir. Eğer kod sonrası hata sesi alırsanız robot kartının arızalı olması sebebiyledir. Karel santral servis olarak garantili servis hizmetimiz ile en kısa sürede sorununuz çözüme kavuşacaktır.

Servis Çağırmadan sizin yapabileceğiniz pratik çözüm yolları.

  • Telefonu Açınca hiç ses alamıyorum..

—Santralin takılı olduğu prize cep telefonu şarjı vb.. bir cihaz takılarak prizde elektrik olup olmadığı kontrol edilir. Elektrik yok ise daire sigortalarını kontrol ediniz. Atmış olabilir.

—Elektrik var ise santral power modülü arızalanmış olabilir . Karel santral servis olarak hizmet vermekten memnuniyet duyarız.

  • Santral çalışıyor iç hatlar aranıyor ve görüşme oluyor fakat dışarıdan telefon gelmiyor ise;

—Santralin elektriğini çekip tekrar arayınız. Herhangi bir masada telefonun direk çalması gerekiyor. Gene çalan telefon zil sesi duymuyorsanız hattınız arızalanmış olabilir. Telekoma arıza kayıdı veriniz. Telekom arıza kayıt no 121

— elektriği çektiğinizde herhangi bir masada zil sesi duyuyor ve konuşabiliyorsanız santraliniz arızalanmış demektir. Zil devresi veya power modülü arızalanmış olabilir. Karel santral servis olarak hizmet vermekten memnuniyet duyarız.

  • 9 dan hat alamıyorum

— ahizeyi kaldırıp 9 a bastığınızda hat sesi gelmiyor ve herhangi bir yeri arayamıyorsanız; 9 yerine 701veya 702veya 703… şeklinde hat almayı deneyin. Bu  şekilde hat alabilirseniz hatlarınızdan bir tanesi arızaya geçmiş diğerleri çalışıyor demektir. Arızalı hattı tespit edip telekom a arıza kayıdı vermeniz gerekir. Telekom arıza kayıt no 121.

— telekom arıza ekibi gelip kontrolleri yaptıktan sonra bina girişinde çalışıyor der ise..  bina girişi ile santral arasındaki kablo arızalı olabilir veya santral hat girişi arızalanmış olabilir. Karel santral servisi olarak hizmet vermekten memnuniyet duyarız.

Diğer tüm arıza seçeneklerini ve çözüm yollarını görmek için tıklayınız.

 Servis Kaydının Açılması

Tüm bunlara rağmen sorun çözülmezse önceden fiyatı verilerek; yerinde hizmet için servis kayıdı açılmakta ve müşterilerimiz ödeyeceği tutarı bilmektedir. Acil servis hizmetimiz sayesinde çok daha öncelikli ve çok kısa zamanda servis hizmeti alınması mümkündür. ”Sultanbeyli Karel servisi” olarak gerekli yedek parça şirketimiz stoklarında sürekli tutulmakta, gerektiğinde de çok hızlı müdahale edilebilmektedir. Servis bakım anlaşmaları ile sisteminiz sürekli sağlıklı çalışacak şekilde periyodik bakımı yapılmaktadır.

  • Çalışan tüm teknik personelimiz en az 5 yıl sistem tecrübesine sahip; heryıl sertifikaları güncellenmiş gerektiğinde mühendislik seviyesinde hizmet verebilecek teknisyenlerimiz ile sistemlere müdahale etmekteyiz.
  • Verilen servis hizmetleri aynı arıza için 3 ay garanti altında, yedek parça 6 ay garanti altındadır. Daha sonra gerektiğinde verilecek garanti süresince hizmetlerden herhangi bir bedel talep edilmemektedir.
  • Müşterilerimizin isteklerine tecrübemiz ile kolay çözüm olmaktayız. Yetkili servis ve satıcı olmanın verdiği gücü müşterilerimizile paylaşmaktayız.
  • Unutmayın santral almak bir defa ya mahsus değildir. Aslında hizmet satın almakdır. Satıştan sonraki süreçte verilecek destek daha değerlidir. Santral sistemleri fişe tak çalıştır sistemler değildir. Montajı bakımı servis hizmetleri konusunda uzman kişiler tarafından yapılmalıdır.
Sultanbeyli Karel Santral

Hizmetlerimiz

  • – Karel Telefon Santralı Servisi Satışı
  • – Telesis Telefon Santralı Servisi Satışı
  • – IP Santral Satışı, Montajı ve Bakım Hizmetleri
  • – Santral Bakım ve Teknik servis Hizmetleri
  • – De montaj ve Montaj işlemleri
  • – Alt Yaliı Kablolama, Bakım ve Tamirat işleri
  • – IP Telefon Kurulumu, VOIP sistemleri Gateway ler
  • – IP Santral Kurulumları
  • – Merkez Uzak Ofis Santral Haberleşme işleri
  • – Alternatif Olieratör Hizmetleri
  • – Sesli Yanıt Sistemleri
  • – Profesyonel Stüdyo Seslendirme
  • – Özel Bekletme müziği
  • – GSM Terminalleri satışı ve Montajı
  • – Network Kablolama Switch Firewall İşleri
  • – Kamera Sistemleri
  • – ÜCRETSİZ Danışmanlık Hizmetleri
  • – ÜCRETSİZ Yerinde Keşif Hizmeti
  • – Kart Tamiri

Satış ve Servis Hizmetleri

  • – Şirketimizden alacağınız ürünler 2 yıl GARANTİLİDİR. Montajı şirketimiz tarafından yapıldığında garantiniz bozulmaz.
  • – Yetkili satıcı ve servisten aldığınız ürün ve hizmetler Garanti altındadır. Şirketimiz Karel, Telesis Santral Ataşehir ve Anadolu Yakası Yetkili Satıcı ve Servisidir.
  • – Satışını yaptığımız ürünlere 2 yıl ücretsiz garantili hizmet verilir.
  • – Teknik servis hizmeti verdiğimiz sistemler garantisi yok ise 6 ay Teknik servis Garantisi altındadır.
  • – Şirketimiz Acil Servis hizmeti ile 2 saat içinde normal servis çağrılarına ise en geç 24 saat içinde müdahale etmektedir.
  • – Yedek parça desteği yetkili servis olmamız sebebi ile sürekli stoklarımızda dır.

Teknik Servis Hizmetleri

  • – Arıza İhbarları ön büroda müşteri temsilcilerimiz tarafından karşılanır. Telefon desteği ile çözüm aranır.
  • – Müşterilerimize bilgisayar ile uzaktan bağlantı yapılarak yerinde müdahale gerektirmeyen sorunlar ÜCRETSİZ çözülür.
  • – Acil Arızalara; şirketimiz acil servis hizmeti ile (servis bedeli farklıdır) 2 saat içinde müdahale edilir.
  • – Normal sorunlar için teknik personelimiz 24 saat içinde müdahale etmektedir.
  • – Yedek parça ve arızalı ürünler, kart tamiri ve değişimi mümkün olduğunca hızlı temin edilmektedir.

Şunu daha büyük bir haritada görüntüle: Sesal Telekom